Blogger Templates

Pengikut

Umaira + Umar

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 18 Disember 2011

Bapak Telipon~


Sejak akhir2 ni saya agak ke'bz'an di opis...
Yer..bagus gak kalo bz ni..
Buatkan kita lupa seketika dgn kesedihan 'itu'
Kadang2..time nak tdo teringat gak...
dan berkata...''Bila la nak pregnant ni??''

Pagi tadi....Bapak sy call...
Dia jemput datang rumah, masa yg sama nak citer sesuatu..
Tapi disebabkan minggu ni saya kerja walaupun di hujung minggu
Tak dapatlah nak menziarah kedua ibubapa saya..
Perbualan telefon di teruskan dengan citer sesuatu yg dimaksudkan bapak saya.


Bapak : Tak balik ker minggu nih...?mari la datang, ibu da buat makan2...Along dan adik pun datang~
Saya : Sorry la pak...saya kerja minggu nih. Best nye adik beradik da semua...Sedih la tak dapat balik.

Bapak : Bapak da citer nih..citer org2 tua...
Saya : Citer ape? Citer la pak..tak sabar nak dengar...

Bapak : Semalam bapak da jumpa Wak Mondeng (Makcik saya). Wak Mondeng citer da jirannya 12 tahun tak da anak, dia berurut kat Melaka. Dengan izin Allah, dah selamat lahirkan baby.
Saya : Sapa yg urut?

Bapak : Mertua nya Abg Ehsan . **Abg Ehsan adalah ank Wak Mondeng**
Saya : Mertua Abg Ehsan tu urut kat perut ker pak??

Bapak : Tak lah..dia urut kat leher...
Saya : **Diam seketika** Owwhhh..leher...

Bapak : Nanti bapak bawak kan jumpa Mertua Abg Ehsan...Tp kena janji dgn Abg Ehsan bile dia nak balik Melaka?? Sbb bapak pun tak tahu jalan rumah mertuanya. Nanti bagitahu Umar sekali yer...Sbb suami-isteri kena berurut.
Saya : Okay pak..per2 nanti saya bagi tahu...Okay, Bye...Kim salam semua.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan