Blogger Templates

Pengikut

Umaira + Umar

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 16 Mac 2012

Ambil peduli + prihatin

Last week balik kampung
sambut birthday bapak....
sayup jer tgk wajah bapak...
kini usia bapak  telah pun 65 tahun

Ibu...
ibu bertanyakan hal saya dan kabar...
mengenangkan nasib saya dan suami yg belum dikurniakan zuriat
Ibulah tempat saya mengadu kasih
walaupon kini menjadi isteri kpd suami

Ibu mencadangkan utk buat rawatan di Klinik Dr Hamid Arshad saje
Biar la sy discuss dgn hubby sebulat-bulatnya...
Bagi saya,  ianye memerlukan kos rawatan yg tinggi
Owhh...tidak..bile memikirkan tentang duit
Sungguh tak mampu buat masa sekarang...

Along....
Abg sulung saya yg sgt prihatin
Selalu bertnykan perkembangan saya dan hubby

Sesungguhnya....saya sgt bersyukur sokongan moral yg diberikan...
Ahli keluarga masih mengambil peduli & prihatin dgn diri kami

9 ulasan:

  1. Nice man. Extremely informative post. I'll be sure to pass this along to my friends.
    1996 Mazda MX6 AC Compressor

    BalasPadam
  2. Umaira, kos tidaklah setinggi yg kita sangka. Check my blog utk kos rawatan yg I bayar di Klinik Dr Hamid.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mrs ARK,

      Tq 4 info...baguskan dapat share2 info ni
      Yer...bile di lihat kos nye masih dalam kemampuan lagi, dan dipertimbangkan...mungkin akan datang mana tahu kalo saya gi buat rawatan ke klinik Dr Hamid arshad kelak

      Padam
  3. Assalam Umaira...
    betol tu... agree with u
    dalam isu kewangan kita lom mampu lagi nak jumpe pakar, perlukan cost yg agak tinggi...
    kita usaha mane yg kita mampu ya...
    Rezeki Allah sentiasa ada, kite doa n usaha selagi boleh n jgn putus asa..InsyaAllah...

    BalasPadam
  4. betulkan.. kekuatan semangat kita dtg dari sokongan mereka yg plg rapat dlm hidup kita :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. ♥ Cherry ♥,

      tanpa sokongan mungkin kita tak sekuat sekarang...

      Padam
  5. Alhamdulillah, mereka sgt memahami... bagus lah kalau macam tu...

    BalasPadam