Blogger Templates

Pengikut

Umaira + Umar

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 3 Disember 2011

Diane 5 : Mungkin Diane yg terakhir sy makan

Dalam usaha nak dapatkan zuriat...
Jgn lupa kita berdoa kepada maha Pencipta kita..
Kepada nye kita datang, dan kepada nya kita kembali...
Segala usaha kita, hendaklah diiringi dengan doa...
Semoga usaha kita diterima oleh NYA.
Aminn....

Kali ini dah masuk bulan ke 5 pengambilan Diane
Dalam usaha saya makan Diane, Hubby pula makan Tribestan dan Zink
Maybe Diane kali ke 5 ini adalah Diane yg terakhir saya..
Jika usaha saya dgn Diane tak berhasil, maka Gynae akan beri ubat yg lain
Diane adalah bertujuan utk meregularkan juga kitaran haid seseorg tu...selain mendorong seseorg itu pregnant.
Nampaknya, Miss 'P' saya pun dah kuar tetiap bulan...
Jika nak dibandingkan dgn sebelum ni, 3-4 bulan Miss 'P' tak kuar2..
Itu biasa bg saya yg mengalami PCOS...
Nxt entry saya akan citer tentang PCOS lak...

Diane 5-1/11/11 - 21/11/11
Stop seminggu...
Miss 'P' kuar on the dot date iaitu...3/11/11

Menstrual Cycle : 28 days (excellent)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan